Tuesday, October 5, 2010

.ceti haram.kadang-kadang halal dan selalunya halal..

Aiyaaaakkk..kepale den ni poning sangat
sangat-sangat? *hentak-hentak kaki*

sebabnye..memikirkan duit!
nape duit?nape nak pening2?

sebabbbbbb, saya ni bendahari untuk rumah dan satu organisasi kesayangan Uitm *xbley bagitahu organisasi ape,sebab nanti ade yang mengundang marah, tapi yang pastinye,organisasi yang halal lagi terpuji* wowowow!

so,bile mendapat tanggungjawap itu,saya seboleh-bole nak jaga amanah itu, tp semalam tibe2 tak cukup RM10..* alaa,RM10 je pon. leh ganti kan
*, tp bukan masalh ganti ke ape,masalahnye saya da rase cam tak amanah pulak.rase sangatahil.wahh!

da try carik kat ceruk2 envelope yg isi duit tu, xde!alaaaaaaa..
xkanlah tercicir? xkanlah ade yang terkurang bayar?
ke memang saye careless? saya tak kire betol2?

eh,takkan pulak saya gune duit tu nak makan johnis?tgk wayang? ataupun bayar tiket bas?
mustahil!!!! sebab saya mmg asingkan duit2 tu semua . tak penah simpan dalam wallet baru tuh!

ni da pening2 ni..xpe,bawak bertenang!mungkin adelah tu terselit..kadang2 bnde depan mate kite tak nmpak,kene banyak-banyak istigfar eh cik nadia comel!

No comments: