Wednesday, November 17, 2010

sambungan dari entry lepas

iii)alasan tak pergi clas dan kenapa exam susah

diploma dlu,attendance sheet aku penuh.time dgree pon penuh.tapi ikot priority la.huh! teruk2
aku bukan malas,tp sebagai pelajar aku berhak untuk dapat keselesaan untuk belajar.bukan tiap2 pagi isnin dan selasa nak pegi umah lecturer.bukan naik kete,tp teksi yg costnye rm10 per/day.dan bila sampai 'tempat belajar' tu,aktivitinya hanyala makanmakan dan karoke. sape sanggup?

input nye xde.bukan nk merungut,tapi ktorg bukan senang sangat.bukan bawak swift g clas. alasannye,prof tu da tua,sakit belakang,xleh berdiri lama. dalam hemat aku,baik prof rehat banyakbanyak kt rumah. ada kebaikannya.


walaupun prof kate nak bg A,tp sy rse bodoh sangat time exam.kene buat 6essay,tp buat kali pertama dalam sejarah,saya xboleh langsung jawap soklan tu. Maafkan saya prof,saya banyak mengata prof sepanjang sy study buku teks prof tuh.tp sy mmg x paham.

No comments: