Tuesday, September 29, 2009

.campur-aduk.

aish..pening2..
npe dpt msj dri die??
nape?
nk wat aku nges lg ke?



oh kwn die.
jgnla ko wat aku pkir bukan2.
asal tbe2 je ko msj aku?
dengan alasan sje nk "kcau2 awek kawan aku"



kenapa
ko tanya mengenai hubungan kami
kenapa
ko bertanyakan tentang kebahagiaan kami
kenapa
ko ingatkan aku tentnag kenangan kami



aku buntu.
jangan paksa aku.
jangan ko buat aku serba salah
aku da nekad.
jangan kko beri harapan.
sesungguhnya aku akan cair denganmu
kau tahu bukan?
All I wanted is you!
YOU.





Aku
sedih
suke
terharu



dan lain2
aku rimas dengan soklan kwnmu itu
mahu saja aku mengaku pada
dia
yang
aku rindu kamu.
rindu kamu..
rindu KITA



tp
aku perlu waktu
perlu ruang
perlu ketenangan.

pergilah dulu
aku akan menyusul





notakecil;adakah aku jiwang?bukan selalu :p

No comments: