Saturday, October 24, 2009

.Random.



intenet da ok ckit kot..sebab tu leh upload pic tuh!
nyway,pic tu utk entry sebelom ni..
papepon..tahniah ye kakakku..da kawen pon kakak kan..




2)sebenarnye jiwaku agk terganggu minggu ni,, xtau kenape..mungkin sebab itu!kot..tp ak nk wat cmne..aku hnye tgu kebenaran itu akan diketahui jugak..aku mlas nk amek pot dengan smua bnde yg merenggut hati n jiwa aku..n aku pon x teragak2 tk mendelete org yg wat aku sebegitu dari fb n fs..biarla aku xtau ape2 updated psal die n so do her



3)terlalu bz dan penat sgt..sebab ade event utk dijayakan..ade research utk dijayakan..ade presentation utk di settlekan..n those thing makes me feel really fatique..sangat!tp i'm okay deal with it.




4)utk menghilangkan rse tension dan penat itu,sy dan rakan2 telah melalak 12 lagu di sebuah pusat karoke yg terkemuka di Shah Alam ni,,hee..sangatla teruja.padahal mse tu tgh semayang jumaat..dan rmai pulak jantan2 yg patotnye pg masjid menyibuk kt situ..dahla xde adab!




5) weekend ni sy berehat saje!xde shoping2 or dating2 oke..ingin menggubanak masa utk siapkan questionnaire dan tod dengan cukupnya..





6).............




mungikn sampai sini bebelan utk hari ini..


..till then..

notakaki:penceritaan yg mendatar sebab sakit tengkuk akibat bergayut fon lame sgt kot mlm td!

No comments: