Tuesday, February 2, 2010

huh...

bila tengok list utuk tahun ni hanyalah 1..aku tak tekejut,sebab mmg mlas nsgt da nk update,
ini adalah kerana:

1)ketiadaan intenet berkuasa kuda.
2)kemalasan untuk pegi ke cc, buang duet je! n memang xde hati nk cek fb n blog ke pe,cuma went there bile nk cek result n apply upu je.

3)menjadi bibik terhormat di rumahku itu, shift bermula dari 10 atau 11 atau 12 pagi/noon dan berakhir jam 1 atau 2 petang, bile mak aku da balik dari sekolah, aku smbung tdo.

4) dek kerana banyak sangat nengok BiggestLoser tu kan, aku pon mendapat inspirasi untuk menurunkan berat badan ni, hari pertama,joging satu taman: xmenjadi!sebab aku rse nk pitam,so,tepon adik aku soh amik,.hee hari2 seterusnya:skiping n maen beskal n badminton dekat depan umah je..abah bising aku pegi jaoh2!



kesimpulannya: aku menjadi lebih gemuk dan berisi sepanjang proses pembekuan diri dirumah, :)



No comments: