Tuesday, February 9, 2010

.mukabuku.

Arini pas balek keje nmpak lmpu wimax tu lawa je..mmg rajin sgt nk online, tapi, pas mandi tu ngntok giler..pastu teringat lak sesuatu yg leh wat mata ni x jdo lelap lak..tp xpe..itu xleh cite..

Pastu mulalah o lappy ni da tros melayari tenet yg laju cam kuda ni..cam bese tg fB, blogwalking and semestinye bace gosip2 hangat kt cni. Tapi satu bnde yg aku nk decsribe ni pasal fB.

pada aku yg memang kdg2 xleh idop tanpa tenet ni,

1)fb menjadi saluran infromasi tok mengetahui
updates kwn2 aku. tp kalo setiap 2 minit ko slalu sgt publish status ko, ngamok gakla aku ni kan! dah cam xde keje lain je..aku yg muak bace status ko yg btukar selang 2-3 minit tu,, last2 skali aku pon tros tanpa segan silunya mendelete org tiu dari fren aku..senang!

2) dah tu kalo da slalu sgt appearedkan status tu, makanya hidup kamu itu tidaklah mempunyai privacy, pe tak nye, pegi mkn ckp, pegi dating ckp, kutuk2 org lagi..haish..sebab tu aku jarang tukar updates, sebab aku takmau org rse pe yg aku rse skrg.. cam tak best! tp yg berak, tak bayar hutang, korek idung smua x ckp..adei..

3) tempat nk bergosip! yg ni i like..sebab mmg da terang2 kte nk bgosip, haruslah ade kwn yg akan mengomen dan bergosip sekaki..

4)tempat reunion maya sebab aku jumpe balik kwn2 time aku tadika dulu, kawan yg naik bas pagi2 kol 5pagi itu semata-mata nk g skola mgs kt breicfield tu..waahh.,indahnya dunia! dapat jumpe mereka lagi..syokkk sgt!pastu siap cite2 lg pasal time2 kanak2 ribena tu..

5)pastuh, leh mengimbau kenangan2 lama dengan mengupload pic2 lame, sperti yg aku lakukan beberapa minit yg lalu..kenangan sekolah teknik yg havoc!


No comments: