Sunday, May 23, 2010

.aktiviti sampingan.

Present.laptop memang menjadi peneman setia.tak kiralah nak on9 ka,nk bloging ka.nak dengar nasyid ka.nak layan muvie mahupon menonton dramadrama korea yg memnuhi hd aku.

Cam kebanyakan orang lain,bile da setat tgk drama korean ni.mmg xleh nk wat apelah.dok asik hadap bnde alah tu je.samala dengan aku. Kalau tak abes 1episod,mmg xkan bangun wei.

Yang menariknya,tg cite yg aku tgk ni ,All About Eve. heronya punya ganteng.gentlemen plak tu. dan of cos,citenye mmg related sangat ngn aku yg amik MassComm ni ha. Pasal presenter,announcer yg bekerja di syarikat tv.

Aku ni ha,suke sangat pause time yg syok2.sebab nk print skrin scene tu.motipnye?nk upload kt fb,kasi smua jeles.wakakkaa!





notakaki:ni xabes lg ni,tinggal lagi 7episod.lagi 7jamla kene hadap lptop ni.kesian2.da panas da enjin