Tuesday, January 18, 2011

.Kenape saya suke blogwalking??.

ini ada requirement untuk maskkan blog aku dalam blog larian,so untuk masuk dalam list itu, aku harus membuat post pasal blogwalking.

kenape saya suke blogwalking?sebab saya baru create blog ni, so untuk mendapatkan idea nutk menulis tu, saya akan sesekali menjadi silent readers kepada blogger-blogger terhebat sebab dengan blog sorang bole jadi femes. dari idea2 dorang tu,bole jadi inspirasi, pastu dengan blogwalking jugak, bole tau cite suke duke orang lain..mase tu baru saya tau yang smua orang pun ade ceritera hidup masing-masing..lagi pulak, dunia ni bukan untuk kite aje, dunia ni untuk dikongsi..

sekian,buah fkiran untuk entry ni*yang sudah berminggu asyik jadi draft je*

1 comment:

Unknown said...

hohoho...selamat datang ke dunia blog...mari berkarya dari hati :)

saya akan masukkan blog dalam bloglarian tak lama lagi :)