Friday, May 13, 2011

Dari I'm back terus kene mintak maaf.

okay, sori! seems like my typical words isn't?

tapi tolongla percaya, setiap yang aku cakap dalam blog ni jujur. kalau aku sibuk, aku cakap sibuk. kalau aku sakit, aku cakap aku sakit. even kalau aku marah, aku cakap marah. apatah lagi kalau aku gembira, seakan rase nak kongsi satu dunia kan?




aku da habis exam, ingat previous entry? aku kata aku gembira sebab exam dah tamat? aku pun da set dalam minda aku yang aku akan berusaha nak abiskan 30days challenge tu. nak update blog ni rajin rajin. tapi manusia kerdil seperti aku ni hanya mampu merancang, Tuhan Yang Maha Adil lagi Bijaksana telah rancang sesuatu untuk aku. sejak seminggu yang lalu.

ingat perihal sakit mata aku sejak dua tiga menjak ni? well, lepas 2 klinik aku rujuk berkenaan hal mata tu, still! mata aku sakit,. satu klinik di Kuantan dan satu lagi dekat Shah Alam ni ha. ubat da bergelen-gelen aku titiskan. ok,tipu tak sampai bergelen pun! exaggerate je lebih .
mungkin sebab sekarang cuaca panas. tu boleh jadi factor jugak. sape yang kawan kt ym akan tau la, sebab status aku tak bertukar sejak 3minggu yang lepas iaitu " half-baked".


itulah salah satu sebab aku tak update blog ni. mata aku tak mampu nak tahan lame lame depan laptop. tapi, dalam pada mase tu gak, aku berjaya gakla habiskan 19 episod Running Man. eh eh, aku tak duk melangut depan laptop sangatla, cume aku dok jaub sikit dari laptop. pastu gelak gelak tengok cite tu.


itu je kot yang mampu nak update sekarang. nanti lepas da recover, Insyaallah aku cite lagi pasal hal dating aritu.,,yuhuhhhu! hahahaa sementara tu, amikla unedited version punyer gambar, nak tunjuk mate sakit :(

this picture was taken during my last paper. tengokla muke tak semenggah amik exam. mata macam tak tido langsung. harap maaf semua



notacinta: mereka merka di chatbox, nanti aku balas balik kunjungan korang, tapi ade yang aku sempat follow balik, tapi bagi mereka yang aku tak sempat tu, sekali lagi Maaf sangat. eh eh, bajet macam artis kan aku ni?hee :")


1 comment:

Che Sayzzuwan said...

hi u..join my contest..=)

http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html