Thursday, June 16, 2011

Hai Hai! Saya Government Servant sekarang..

hai! hai hai!

lame kan tak hapdet? yelahkan, kt kuantan takde tenet. so, paham paham jelah ye. :")
tapi sekarang, aku da bole ekses intenet! lebih seronoknya, aku hapdet blog ni kt ofis aku tu! yuhuhhhu!


sekarang, aku keje kt UiTM Shah Alam! SKP je kot, SKP tu stands for Skim Khidmat Pelajar. macam biasa, keje2 admin la keje aku kan..

tapi yang tak bape syioknye kan, aku sorang je yang dapat. padahal apply 4orang, tapi mungkin ni rezeki aku. serba salah pulak aku kt dorang. :(

dan sebab aku sorang je dapat, makanya, aku hanya duduk sorang-sorang kt umah sewa tu. tapi takpaa,

katanya ade orang yang ade kalau aku takut sorangsorang.

takpe takpe, kite bagi tempoh percubaan kt Encik H tu bole ke tak die datang bawak aku jalan jalan time bosan. kite tungguuuu... :")

yang janji die nak amik aku balik keje pun aku taknak cakap lebih lebih kt die. nanti aku pulak emosi lebih lebih kan.. tapi die pun keje, msti bz gak kan? tapi bukan aku yang janji.

ni lunch hour ni, aku malas nak kuar makan, on9 la jekap kan, tapi hati rasa hampaaa! banyak sides kene block! Facebook Youtube sume tak leh layan. tak bolehla aku nk mengular tengok Jambu kan?

tapi blogspot die tak block! bolehla aku wat entry tertangguh setiap hari! yeehaaa! :")

No comments: