Sunday, November 8, 2009

.kendiri.kenduri.

pejam celik-pejam celik da nk abes 2009.. taun dimana umor aku mjd 20 dan taun aku bz sepanjang tahun.. waa.. sungguh cepat masa berlalu.. sgt cepat.. taun ni byk majlis yg aku attend and involve.



1)around March,wedding kwn baikku d skolah seri mahkota,Kuantan..kmmi kwn since form3 sejak aku mu la masok kadet..pada mulanya aku xcye dia da nk kwen sebab mse skolah beriye2 die kate dia hanya akan kawen pas ktorg smua kawen..tp last2..die yg 1st k...haa..aku bakal mndapat ank buah ahir taun ni..die mgkin da sarat mgandung..tp sjak die kawen,aku mmg xpenah dpt jmpe die..kmi sama2 bz.. fqa,aku doakan ko sntiasa bhgia k pas kawen..lg2 dengan kehadiran baby baru tu..nnt aku dtg melawat ko ok..hee..

notakaki:boleh ke kte gosipgosip cm dulu lg eh??comfom laki ko mgamok kt aku nnt!
2)a week after fqa's weeding was my sister's engagement.
keadaanye sgtla havoc!sebab ni adalah 1st kenduri ever for my fmly,so,korg smt dpt bygkan betapa penat dan bz nye diri sy ini..tp pape pon,aku sill hepi..mak abh akan mndapat menantu..terasa diri tua plak!




3)June,angah's engagement pulak..

cam cerite berangkai je..sebab rumah aku asik ade kenduri je taun ni,,penat kakak nyer tunang pon xbes lg..smbh plak ngn angah nyer tunang plak..aiyaa..keadaan:penat yg same jugak!one ter further..hahaha





4)October,kakak's solemnization.

kenduri ke 3 untuk fmily aku taun ni..xtau nk cter cmne..cam bese,aku mmg akan wat hal ble ade mjlis kt umh aku..well,mak abh n kakak2 aku smua da pham..jika aku ni da stat muncung 15kaki..adelah tu.. dan sperti bese..aku mmg penat.so,membuat perangai itu biasa .hahaha.. upcoming plan,Disember 2009. sememangnya yg paling besar untuk keluarge kami.. doakan smunya berjalan lancar ye.. n aku xwat perangai. hahaha

notakaki:angin aku memang xmenentu.entri ni dikala aku membelek2 folder pic di laptopku..

No comments: