Monday, November 2, 2009

.ko belum tentu ada dalam list aku.


aku marah sangat.
sangat2,,
xpenah lagi aku jumpe kawan yg mcam ni..
layakkah engkau jadi kawan aku??


itu persoalannya..

aku tahu..aku pon xbaik sangat
xcantik mane..
xpandai dalam segala bab..



tp

aku boleh hidup dengan baik dengan semua orang

aku boleh berdikari tanpa mak abah aku n kakak2 aku


aku xpernah nak herik2 kawan aku depan orang lain


aku hormat housemate aku yang lebih tua dari aku


aku xpenah tikam kawan aku dari belakang..


aku mintak maaf kalau aku ada wat salah kt orang lain



huh..

orang lain xkan pernah tau
sebab dorang xpenah tahu perangai ko yg sebenarnye


wei..

selama aku kawan ni..aku iklas
seyes aku ikhlas..
tp sampai bile aku nk tahan smua bnde ni dalam hati
tahap kesabaran aku ni ada hadnye makcik!



dalam beramai2 kawan yg aku ada..

satu pon xpenah berperangai cam ko!



kalaulah ada list untuk aku isi sebagai kawan2 aku

aku xsure aku akan letak ke tak nama ko..
aku patah hati!kecik hati dan terasa hati giler2 dengan kau.

sejak bulan 3 aritu aku tunggu kata maaf dari ko *adalah sesuatu,tp malas nk cte pnjg2*
tp HARAM! xde..
xpe..
Tuhan tu adil..



aku ada kawan2 lain,ada Pakcik Zulkifli,Puan Narrizan,Puan Syazwani,Cik Ayunni,Encik Amir dan Encik Arief lagi..termasuklah gadis2 dalam picture dibawah ni,rasa nk peluk cium mereka je sekarang ni~

apa nak pikir lg??






mereka ada!
selalu ada,,
sayang mereka!
*peluk*




notakaki:chill r nadia!hehe (:













No comments: