Wednesday, August 24, 2011

eh eh, selamat berpuasa.

sebetulnya, ucapan Selamat Berpuasa tu aku patot cakap mase 1Ramadhan dulu, tapi biaselah, orang bz macam aku memang main redah je semua. kire da nak akhir ni boleh jugakla ucapkan? sempena mengjar Malam lailatulQadar. :")



baiklah, kita cakap hal diri aku pulak k. *tetibe* ko ingat ko artis nak update pasal diri sendiri?


setepatnya, aku kini di Kuantan.[sebab tu baru sempat nak hapdet]. harini Ramadhan ke 24, insyaallah lagi beberapa hari lagi nak jadi 22. nak raye! basically, aku tak terasa pun nak beraya taun ni. entahla mybe sebab taun ni maktak buat kuih raye ataupun nak balik kampung.


aku juga da abis kontrak bekerja. kesian kan? kesian. validity untuk aku kerja adalah sampai 26Ogos, tapi atas sebab musababnya, aku memang terpaksa berhenti awal.
antara sebab musababnya adalah :
  • pada asalnya, aku memang nekad nak benti Jumaat lepas(1908) sebabnya aku memang takde niat langsung nak beli tiket balik Kuantan sebab makdan abah nak datang weekend tu,jadinya aku harus berhenti jumaat tu gak
  • tapi apakan daya, Khamis (1808) tu menjadi hari terakhir aku keja. sebabnya anak buah aku si Damia Batrisya tu masuk wad. Jangkitan kuman dalam paruparu. jadinya, dalam pukul 11 airtu, aku bergegas ke Hosp Selayang. aku tak sempat nak salam semua orang kt fac tu. takpe, nanti da bukak sem baru, insyallah aku pegi jenguk dorang dengan harapan akan mendapat duit raya yang banyakbanyakbanyak. hee
ini adalah keadaaan Tisya on he 1st day, adn now, she's getting better. :")
tapi still warded. tak tau bile bole keluar. Jangan nak raya kt hospital suda.



Sekian,terima kasih.
notacinta: umur da meningkat.amalan pun harus meningkat yo!


No comments: