Monday, August 29, 2011

Salam Lebaran semua orang! :")


okay, Assalamualaikum.. ketika dan saat entry ini di published, aku da berada kt kampung mak aku Kelantan Darul Naim.. *errrrrg*


harini kire aku da pecah rekod la kot kan, sebab buat entry pasal raya sehari sebalum raya kan? well... Nadia Zulkifli memang cam gini. :")

okay, puase ni kene tulis cepat-cepat. bandwitch bband aku da maximum, so, tadi kene topup, rm18 punye pakej. *ni ade kene mgene dengan ucapan raya ke?*

okay, tanak merapu meraban, aku nak ucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca setia blog ni*eh? ramai betol readers kan?* di kesempatan ini jugak, aku, Nurul Nadia Binti Zulkifli yang jugak pemilik blog ni nak mintak maaf atas segala kesalahan yang nak perasan mahupun tak perasan sepanjang aku merepek kt sini, mungkin ade pihak yang terasa dengan katakata aku ataupun entryentry aku ade yang menyentuh sensitiviti sesape, dengan ikhlas aku memohon ampun dan maaf ye.


kadangkadang kite tak perasan kan yang kita terbuat salah. harapharap diampunkanla segala kekhilafan aku ye. :")

notaraya: Hati hati dijalanraya d musim hariraya, ingatlah duit raya! :")

No comments: