Thursday, April 22, 2010

hehehe

bile nk view blog je ade suare yg kurang enak didengar,berulang-ulang kali plak tu,die xtau ke aku tgh layan facbuk,layan website gosip dan islamik,menganggu je!ahhh..menyemak tol lagu more thank words ni..
ahirnye aku pon remove je tros..senang!dah tak memekak.


--------------------------------------------------------------------------------
"K.lang,nak topup"kata adikku arief, "Jap2 lagilah","alaa..skarangla"
"ishk", "adik ni asik topup je,xde keje skolah ke,keje skolah dah siap ke?"kataku
"ah,takyah bagilah senang,asik membebel je"jawapnya,,

pandai2 je cakap aku membebel, nk kene sekeh laju laju ni ( =.= /)



---------------------------------------------------------------------------------

tbe,otak ligat teringat cite sorang hamba Allah ni..
dia beriye ajak aku keluar,,alih2 die soh aku bayar die? adeke patot?tak penah2 orang soh aku bayar,die dengan brani2 nye soh aku bayar,of coz aku tak kisah ble mane bab2 makan ni,tp die yg beriye..kawan2 aku sph pkir positip,die mmg xde duet kot..so die nk aku belanje.ok fine!aku da pkir cmtuh,tp npe bwak pg mkn jauh sangat?


bukan berkire,tp cam tak patot kot!seyes aku tak kisah sangatla pasal duet tu..aku pon memang kebetulan ade duit time tu,tp agak2la..
dah orang meje sebelah pandang lain mcam,sebab tu aku react elok2 je,
takpe,bnde dah lepas pon.tp bile ingat2 blik memang rse tak cye je die wat cmtu.aish!nseb baik la kwan,oh,mgkin penah terpkir nk jadi lagi rapat,tp maafla ek..kite tak serasi kot..


banyak lagi nk cakap,tp xnak la.nanti ade orang terasa lebih2 plak kalau terbace bla bce blog ni

tapi seyesli,aku tak kisah.cuma caranya tu yg tak berkenan..tahla.lantak jelah

notakaki:aku memang suke makan banyak pon,so..jangan sebok nk tnye banyak kali!
*eh,tibe2 mood jadi menyampah*alahai..



No comments: