Friday, April 9, 2010

.suatu ketika di suatu malam.

tengah senang diulit mimpi yg lena, Taylor Swift tbe2 melalak lagu You belong To Me kt hp kesayanga itu, dan sangat tersentap sebab ade sorg caller je yg pkai lagu tu.. damn!npe aku lupe nk tukar tone tok die?adoiyaii..[padahal suke gler sebab die kol!]



takpelah,mungkin angin meroyan die kot sebab Chelsea menang malam tu!ye,,saya tengok!

jadi,saya abaikan dengan harapan dapat sambung tdo dengan lena.

dua minit kemudian...

prit,prit!kedengaran bunyik fon menandakan ade mesej masuk, dan sangat tersentap lalu hujan seketika tatkala saya membaca isi mesej itu yg berbunyik:


"rindu dekat die yg pkai kebaya kuning dgn heels 5inci on our 1st date!yg tak suke pkai seat belt n suke2 hati soh kite langgar lampu merah,tlg jgn nges ye."

die memang tak pandai pujuk,dan saya menangis dan tetap xmau reply mesej itu. dan esoknya!saya seorgang yg sangat cergas dan ceria! tetapi dalam hati, memang sangat rindu kt die,sangat2! dan saya bertekad nk reply mesj itu..


"rindu gak kt pkcik ni yg pkai kemeja belang2 yg dengan macho nye tlong bukakn pintu kereta mse 1st date itu..yg selalu sumbat beg kite dengan walet,kuncci kete die dan rokok serta lighter..tapi dia dah xde..."

seraya itu die tros reply

"jangan risau sayang,saya ingat segalanya,doakan yg terbaik untuk kita nanti ok!dah,tdo je..jgn sambung nanges!"

saya menjadi sangat lega dan tak jadi nk nanges.tapi,tolng jgn wat hati saya berkocak lagi.bole?


sebenarnya die xtau yg saya menjadi sangat takot nk pkai heels setinggi itu dan sangat takot jika ketinggian saya akan melebihi dari die.tp segalanya ok dan saya langsung tak jatuh sebab die pegang erat tangan saya sepanjang dinner itu,


sekian,terima kasih..

notakaki: saya tak tahu apakah saya akan terus camni,oh hati,,kuatla!jangan berkocak lagi laju,.saya sangat mengharapkan itu,.kalau nak pergi,pergi jauh2,jangan pandang lagi..im begging u!

No comments: