Saturday, April 24, 2010

a simple Assalamualaikum


Here we go,genap seminggu lepas interview, muet pulak.what a hectic week?tapi tak mengapa.aku harus lalui semua ni.bak kata naz,tanggatangga kejayaan.ah xpe!seminggu jugakla aku study buku muet itu.keluaran oxford.bilik da maca kapal karam.cuaca setiap hati panas,panas dan kering,kerana keadaan cuaca yg kering inilah,aku menjadi pelanggan tetap pakcik jual ABC kt depan tu.hari pertam beli satu untuk aku.nak test.sedapp!petang beli 2.satu untuk abah dan satu saya.hati kedua beli tiga.dan tadi petang beli borong dengan empat.tapi harga same.takpe,.

Lepas da abes muet sesion1 ni,blehlah rehat2 kemas2 umah,the 2nd sesion will be held on 2nd May.bolehla online 24jam.tapi bleh mati jugak kalau asik online aje.makanya santai saja.


Oh,Muet was great!smuanya baikbaik belaka,kecuali lisening itu!ya.ya!die cakap laju sangat.beliau sungguh kejam sampai aku tak dapat tangkap baitbait katanya.adoiy.tapi takpa,dah lepas beberapa jam lepas.
Tapi,mase senggang antara writing dan reading tadi,aku mencari toilet.bertanyakan budak2 skolah itu,dengan ramahnya dorang menjawap.tapi tatkala kaki ini mendaki tangga itu,ade suarasuara pelajr yang memberi salam."Assalamualaikum, cikgu!".wah!teros shock!rase tak jadi nk pegi toilet.tapi apakan daya.ni mesti hal aku pkai bju kurung ala- pompuan melayu terahir dan heels bserta handbag.

tetibe smuanye sayu.senyap dan sepi.teringat time skolah dulu la plak..
niat hati nk tepek gambar,tapi malas nak transfer plak.japg la eh.

*updated*

nilah yg dmaksudkan dengan kenangan itu




dan tiba-tiba



*weehaa*

No comments: