Thursday, March 31, 2011

Day Five: What makes I am different among others

haaai peeps!


I wish I could just ignored those tones of assignment
But I couldn't.

Okay,abes bab assigmnents!

nak cite ape yang membuat aku berbeza dari orang lain

basicallykan, aku ni keras hati tau. mak,abah, kakakkakak,adikberadik semua tahu. kawankawan sekeliling pasti la lebih tahukan?

okay,satu situasi yang pernah berlaku,dan terus berlaku. dulu, mak penah belikan kasut yang comel, tapi aku tak berkenan. pastukan, aku memang takkan pakai,tak kirelah raya ke, nak pegi jalanjalan ke. punyelah taknak pakai kan.. sampai sekarang, mak memang takkan belikan pape, kalau aku takde.

keduanya, kalau inginkan sesuatu, memang da plan baek punye, aku mesti dapatkan. macam contoh, aku,naz n tqa memang da aim nak masuk UITM bile dgree. So, plannye 3tahun, Ahirnye dapat gak masuk. usaha,doa dan tawakal adalah kunci ye anakanak. kirenye aku ni macam tetap pendirian la. :)

pastukan, aku ni kan mase duludulu mempunyai senyuman yang pelik. seperti menipiskan bibir pastu nampak gigi sikit. fakta ni baru tau tadi tau, angah yang bgtau, kire macam tradmark aku la kan, macam ni :

first day Darjah 1. rambut tempurung adalah femes tau






comel tak? :)

No comments: