Wednesday, March 16, 2011

kenape aku?

okay,assalamualaikum

bile review balik kan? baru perasan yang aku selalu gune kata ganti diri name sebagai aku instead of saya,kite atau I. tak tau kenape?adakah memang personaliti aku yang brutal? haiseeemmmaann. ni yanag tak best ni.. bile tengok prang lain sopan je gune 'saya'. rase cam nak tiru je. tapi bile pikir2 balikkan...macam hipokrit plak..

bukan nak harapkan orang akan pkir baik pasal diri kita, tapi macam tak kene je dengan jiwa..cewaaah! takpelah, rasenye sekarang orang da open-minded kan? sape yang kenal..kenal la kan? sape yang baru nak kenal?mesti rejek aku kan?hee

takpelahkan, nak buat camane? dah memang brutal. tetibe ayu lak kang pengsan semua orang. ;)


Notacintacinta: nampak macam brutal, sekali face to face, nak angkat muke pun malu.hahah.dalam hati ade taman la katekan....*wink-wink*


No comments: