Sunday, March 13, 2011

kalau tak tulis entry ni, aku akan sakit hati tau

okay, mintak maafla ye, tajuk tu macam scary je kan? tapi seyesli, kali ni aku betul betul bengang.
ni semua angkara fasbuk tau..
malam jumaat lepas, lepas sampai umah angah aku, aku online. tetibe dapat fren request..bukak cam bese, sekali tengok! homaigooood! bekas madu aku add aku!? bole tak [?]

aku hangin satu badan tahu! bukan sebab aku marah atau upset pasal cite lame, tapi..... aku memang takde hati la kan nak carik ko kan, ko pun takyahla sebok mencarik aku kt fesbuk tu. gigih btol engko kan? berape ramai Nadia Zulkifli kt fesbuk tu ko kene filter? haiyaa..ko da robek hati aku tau! *tetibe*

okay, memang dulu aku amik die dari ko, tapi time tu memang da comfom korang memang takdepape. so?okay,aku malas nak ingat cite lame, janganla ko sengaja nak membuat onar ye! jangan carik aku. even aku tak klik langung kat profile ko tu, besides, aku fikir lebih baik kite buatbuat tak kenal je kan? aku tak sakit hati, ko pun dah tentu taknak tau life aku yang bosan tu. pecayelah, fesbuk aku boring weh. tak worth it pun ko nak stalk aku,


aku cube positifkan niat ko add aku tu eh, mungkin ko nak mengeratkan silaturrahim kan? manelah tahukan? memang kekadang aku ni emosi sikit. siapa tahu niat ko kan? aku tulis ni sebab aku rase nak tulis. lagipun aku memang ade hak nak tekan 'Not Now' tu.

nak tau tak kenape aku taknak aprove ko? sebab aku takut aku tau bende yang aku taknak tahu.seyesli,aku rase aku kene jage hati aku yang rapuh ni dengan baik. nanti aku sedih.aku nangis. wuuuuuuuuwuwuw! ;(

No comments: