Wednesday, April 20, 2011

Day Ten: A place where I Loved to eat! :")

seteleah berehat dan berjimba kt kuantan, aku kene berpijak di bumi yang nyata, bahawa aku harus pulang ke Shah Alam untuk meneruskan sisa sisa masa sebelum minggu exam..


okaay, tu mukadimah je, *wink-wink* :")


Sape duduk pusat komersial seksyen 7 Shah Alam, atau lebih tepat lagi, dekat belakang pintu belakang UITM mesti kenal tempat yang aku suke makan. tiap tiap hari makan kat situ, entah kenape, rasenye owner die tak letak ubat guna guna kat dalam masakan dorg, yelahkan, aku ni suke makan kt kedai mamak, Khalifah tu. mamak mane reti nak santau santau ni kan? hahha


kalau sape yang euwwww.. tu kan, korang jangan pandang rendah Khalifah woo! sekali kene sambar petir baru tau! hee :")

kat sini Teh Ais sedap giler, pastu kan semua masakan panas die sedap. sesedap melayu yang masak. sejak 4 tahun lepas, aku da try rase kt tempat lain, memang lain. pastu kan, masakan panas die sedappp,, sedap gler. bukanla makan sampai gile, tapi sebab rase die tulah, aku dan housemates yang lain tak ppegi tempat lain.


tapi, bukanla tak makan langsung kat tempat lain, cume jarang je pegi jauh jauh. lagipun Kalifah ni kat bawh rumah aku je pun. senang je.


sape sape nak rase kesedapan Khalifah ni, mehla datang, lagi satu, bak kata Lecturer Kesayangan kite tu kan, kt sini je kedai mamak yang jual daging lembu. die kate, kalau kedai mamak tu ade jual daging lembu, maknanya memang betul betul Islam la kedai ni.


nak google gambar takde, takpelah, pahat dalam hati jelah kan

No comments: