Thursday, April 7, 2011

Siapa sangka semalam kite bersedih, harini kite kembali bergelak ketawa. :")



semalam, sebelum tidur, kawan kawan dan aku menangis mengenang nasib, tapi hari ni, hidup kami tak sesuram semalam.

pelik kan? tapi itulah hikmah yang Allah nak bagi. takkan setiap hari nak sedih je kan? kadang-kadang kenelah gelakgelak jugak.

macam aku, semalam aku rase down sangat sebab aku terasa lalu menangis kt kedai makan sebab terasa hati dengan kawan. kawan lelaki pulak tu.


tapi harini, kawan sekolah aku add kat fesbuk, ape lagi, bergosip la kami kan, dari bab hangat bercinta time sampailah time kantoi dengan warden. rindu semua tu weh.




semalam, aku da remove sorang kawan lelaki, harini kawan-kawan lama add balik. macam berbalik pulak kan?


Tapi kita ni siapa kan? kalau Allah nak bagi bahagia ke sedih ke kan? kite redha jelah. tapi hari ni aku happy. :")




Notacinta: lagi hepi sebab 3 presentation da selesai. Terima Kasih Allah :")

No comments: