Tuesday, April 12, 2011

Eyemore adalah barang terpenting sekarang

Sejak hectic weeks haritu. mata aku adalah organ yang paling tak selesa, selain tulang belakang kerana aku duduk bersila dan kerap membongkok mneghadap laotop. tangan kanan adalah lenguh. adalah lebih tepat, pergelangan tangan yang mengawal mouse sebab buat kerja pakai Illustrator dan Photoshop. tapi mata adalah sangat sensitif. buat kerja 30minit, aku harus berhenti lalu lari lari ke bilik air sebab nak basahkan tuala kecil dan ditekapkan ke mata.dan terlelap. :p

sekarang, mata adalah membengkak dan ada lingkaran hitam bawah mata macam Hantu Kak Limah. sebelum ke kelas terakhir Translation semalam bajet nak pakai eyeliner supaya segala kesembapan mata adalah dicover adalah sia-sia. tibe-tibe mata berair-air.



sebelum presentation terakhir untuk semester ini, terpaksa juga pegi beli .Eyemore. tak tahan nak gosok mata. dah tak tahan nak pedih-pedih mata. lagipun kan, takkan la pulak nak tekap tuala kecil tu lalu berbaring di kelas kan? :")
Gambargajah: Aku beli Eyemore hijau, sebab Eyemore biru dah abis.
Doa untuk sembuhkan sakit mata.



lepas kelas terus bagitau abah, dan terus abah suruh berehat. dan ya! minggu ni aku akan berehat di kampung. yeehhaaa! lepas beberapa lama tak menjengah rumah, akhirnya dapat jugak balik minggu ni. Insyaallah.



kalau mata tak baik lagi Kamis pagi ni, takkan kene pakai sunglasses sepanjang perjalanan ke Kuantan tu? kalau naik kereta takpe, ni bas. nanti orang ingat aku diva pulak.


dah dah. tak boleh lama -lama depan laptop, nanti ye, aku follow balik smua orang yang follow tu. Sorrry. :(

3 comments:

cujern said...

semoga cepat sembuh mata awak tu.


salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

PERKARA YANG ANDA TIDAK TAHU TENTANG MAYBANK

noraauliyya said...

bahaya tue... jge mata lekl0k... penting taw.

nadyNad said...

hai hai

cujen > thanks! dah pegi da kt ur link tu!

auliyya > nak jage, tapi sume keje kene hadap laptop